niedziela, 24 lipca 2016

Janina Romanówna i Mieczysław Mierzejewski

Janina Romanówna-Mierzejewska
09.10.1904 - 11.10.1991
lat 87

aktorka
reżyser teatralny
pedagog
w PWST w Warszawie

Mieczysław Mierzejewski
10.11.1905 - 11.01.1998
lat 92

kompozytor, dyrygent

Stare Powązki
kwatera 183 (6/15)
[fot. z dn. 05.06.2016]



treść:

Ś. P.
 JÓZEFA
ROMAN
ZASNĘŁA W BOGU
D. 8 MAJA 1891 R.
W 17 WIOŚNIE ŻYCIA
ZABRAŁA Z SOBĄ WIELKIE NADZIEJE
POZOSTAWIAJĄC MATKĘ
W NIEUTULONYM ŻALU

Ś. P.
ALEKSANDRA
ROMANOWA
ŻYŁA LAT 83 ZM. D. 8-X 1921 R.



tabliczka ze zdjęciem
oparta o pionową płytę

5 komentarzy:

  1. Piękna Janina Romanówna,hrabina Joanna Karolowa, siostra Łęckiego w niezapomnianej ( dla mnie) "Lalce" , którą oglądałam tuż przed maturą ,z 1968 r.Niezapomniane role Beaty Tyczkiewicz i Mariusza Dmochowskiegoa przede wszystkim Tadeusza Fijewskiego w roli Rzeckiego, że nie wspominając o Kalinie Jędrusik.Pani Beato, czy jest możliwe , by w opisie była podawana również lokalizacja grobu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gapa ze mnie mnie.Teraz zauważyłam , że lokalizacja jest podana.

      Usuń
    2. Dziękuję za ciekawe komentarze.
      Serdecznie pozdrawiam :-)
      Bogna

      Usuń
    3. Swietną "pracę" Pani wykonuje.Żaden człowiek nie powinien odejść w zapomnieniu...Chylę czoła dla Pani trudu.

      Usuń
    4. Miło mi, dziękuję :-)

      Usuń