niedziela, 23 czerwca 2013

Anna Jaskaczek *

Stare Powązki
kwatera 50 (III)
[fot. z dn. 09.06.2013]
nagrobek - brak danych (1962)


treść:

Ś.P. ANNA z BYLINÓW
JASKACZEK
ŻYŁA LAT 45 ZM. ŚMIERCIĄ TRAGICZNĄ
28. IX.1962 R
Ś.P. MAGDALENA ANNA BOŹESŁAWA
JASKACZEK
ŻYŁA LAT 16 ZM. ŚMIERCIĄ TRAGICZNĄ
28 • IX • 1962 R.
Ś.P. LUDWIKA z WIŚNIEWSKICH
BYLINOWA
ŻYŁA LAT 55 † 1928 R.
(dane pozostałych dwóch osób - zasłonięte)

obok tablica z tekstem:

CO NAJDROŻSZEGO MIAŁEM
ZABRANO MI
W CZAS DŁUGI ŚWIADCZ
KAMIENIU
ŻE TU MĄŻ STRAPIONY
ODDAWAŁ OSTATNI HOŁD
DLA NAJDROŻSZYCH
CÓRECZKI I ŻONY


2 komentarze:

  1. Magdalena miała na drugie imię Bożesława, co zresztą doskonale widać na Pani zdjeciu jak się je powiększy.
    Dane pozostałych osób są jeszcze czytelne ale naturalnie dopiero po odgarnięciu paproci lub
    w zimie:
    - Jadwiga z Franaszkiewczów Wiśniewska, lat 65 zm w 1903 r
    - Ignacy Wiśniewski, lat 73, zm w 1889
    (czyli rodzice Ludwiki Bylinowej a dziadkowie Anny i pradziadkowie Magdaleny)

    z poważaniem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Imię poprawiłam. Dla danych ostatnich osób niefortunnie użyłam słowa nieczytelne, już zmieniłam na - zasłonięte.
      Dziękuję za zwrócenie mi uwagi.
      Pozdrawiam!
      Bogna

      Usuń